Życie i droga

W pierwszym moim wpisie proponuje zapoznać się z blogiem Alicji, znanej w internecie jako Zimbabwe. Mimo, że autorka podejmuje się różnorodnych tematów takich jak choćby kulinaria, historia, poezja, polityka, sprawy osobiste jej wpisy przyciągają fanów różnych wyznań i wszyscy znajdują coś dla siebie, jej pogodne zapatrywanie na świat przesiąknięte religią sprawi, że to będzie dobra lektura dla każdego, kto chce czytać chrześcijańskiego bloga. Z tego co wywnioskowałem, jest także sympatyczką kultury żydowskiej. Blog znajdziecie pod adresem http://zycie-i-droga.blogspot.com/

3 komentarze:

Nadwrażliwiec pisze...

No tak, fanów :D No ja rozumiem że moje nazwisko i imię można znaleźć w gazecie Kościoła Chrześcijan Baptystów i to nie jakiejś lokalnej, tylko ogólnopolskiej, że mam na swoim koncie kilka publikacji poetyckich, ale bez przesady Patryku ;) Pozdrawiam serdecznie :)

Patryk pisze...

hehe:)

Unknown pisze...

No cóż, liczyłem na szerszą listę blogów. Ja ze swojej strony mogę dodać informację o takim: https://doemaus.wordpress.com/

Prześlij komentarz